2013/10/16

Lehenengo estanpatuak/ mis primeros estampados


azken aldian, marrazkitxoak egiten ibili naiz, intentzioa estanpatuak izatea da. Errezak dira egiteko, noski  Leire lagunaren gomendioak ere jarraitu ditut.... Axotaz eta errotulagailuz egindako irudiak dira, eskuz eginiko trazuak nabariak dira, egia esan, hori da gehien gustatzen zaidana.Hemen uzten dizkizuet saiakera batzuk. Esango didazue gustoko dituzuen ala ez! Idatzi lasai zuen iritziak!

Ea laister bateonbat eskuartean dudan!

Laster arte!

 






Un día empecé a garabatear con boli y rotuladores, con la intención de pasar el tiempo. Pero, se me ocurrió que los garabatos podían ser estampados. Con la ayuda de mi amiga y profesional de los estampados Leire empecé a darles forma. Es un raport facilón...a mano alzada, que es lo que más me puede gustar...Aquí os dejo mis primeros bocetos. Ya me direis si os gustan o no....y por favor ¡no dudeis en opinar!

hasta pronto!




No hay comentarios:

Publicar un comentario